Tokat Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Tokat Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Tokat hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online randevu alabilirsiniz.
Tokat Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Tokat Almus Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Artova İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Başçiftlik İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Erbaa Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Niksar Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Pazar İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Reşadiye Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Sulusaray İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Turhal Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Turhal Kazova Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Recep Yazıcıoğlu Kadın Doğum çocuk Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Tokat Zile Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020