isparta Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Isparta Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Isparta hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Isparta ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.



Isparta Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Doğum Ve Çocuk Bakımevi mhrs Randevu Alma
Isparta Sadık Yağcı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Isparta Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Gelendost İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Gülkent Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Keçiborlu Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Senirkent Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Sütçüler İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Şarkikaraağaç Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Uluborlu Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Yalvaç Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Isparta Yalvaç Doğum ve Çocuk Bakımevi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020