Gaziantep Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Gaziantep Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Gaziantep hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Gaziantep ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
antep 25 Aralık Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
G.antep 75.Yıl Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Araban İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Çocuk Hastalıkları Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep İslahiye Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Nizip Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Nurdağı İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Oğuzeli İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Gaziantep Şehitkamil Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020