Erzurum Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Erzurum Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Erzurum hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Erzurum ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Erzurum Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Erzurum Aşkale İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Bölge Hıfzısıhha Enstitüsü mhrs Randevu Alma
Erzurum Çat İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Hınıs Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Horasan Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum İspir Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Karaçoban İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Köprüköy İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum N.Kitapcı Göğüs Hastalıkları Cerrahi Merkezi mhrs Randevu Alma
Erzurum Nene Hatun Kadın Doğum Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Numune Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Oltu Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Palandöken Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Pasinler İbrahim Hakkı Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Pazaryolu İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Tekman İlçe Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Erzurum Tortum İlçe Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020