Ankara Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

Ankara Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma


Ankara Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Ankara ilimizde bulunan Halil Şıvgın Hastanesine MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Ankara Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi mhrs

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020