Ankara Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Ankara Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Ankara hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Ankara ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Ankara 75.Yıl Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Atatürk Eğitim ve Araştırma Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Atatürk Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Ayaş Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Bala İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Balgat Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Beypazarı Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
x Ankara Dışkapı Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Abdurahman Yurtaslan Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Sami Ulus Kadın Doğum, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Kadın Hastanesi mhrs Randevu Alma
x Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Elmadağ Hulusi Alataş Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Etimesgut Prof Celal Ertuğ Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Etlik İhtisas Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Etlik Zübeyde Hanım Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Gazi Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Gölbaşı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Gölbaşı Hasvak Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Güdül Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Haymana Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Kalecik Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Kazan H.Eriş Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Kızılcahamam Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Mamak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Meslek Hastalıkları Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Nallıhan Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Osmanlı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Refik Saydam Hıfzıssıhha Başkanlığı (h) mhrs Randevu Alma
Ankara Sincan Nafiz Körez Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Şereflikoçhisar Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Tepebaşı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Topraklık Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Ankara Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Ankara Hastaneleri, Ankara Devlet Hastaneleri, Ankara Sağlık Bakanlığı Hastaneleri mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğinizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020