Hastane Tesis Kodu Nedir

Hastane Tesis Kodu nedir?


Hastane Tesis Kodları ne işe yarar?

Türkiye'de yeni adı ile "Genel Sağlık sigortalı" eski ismi ile "SSK lı" olan hastalara hizmet veren bütün Devlet Hastaneleri, Özel Hastaneler, Diyaliz Merkezleri, Eczanelerin verilen hizmeti veya yapılan tektiki yada alınan ilacı kaydettikleri Devletin sağlık yazılımı Medula yazılımında her hastanenin Eczanenin ve Diyaliz Merkezinin benzersiz bir ID si vardır. işte bu ID o hastanenin tesis kodu provizyon kodu, hastane kodu, veya medula kodu olarak bilinir.


Hastane Tesis Kodu ile Mhrs gov tr Hastane Kodu aynı mıdır?

Hastane+tesis+kodu+nedirSanıyorum bunu bir tek ben merak ettim ve baktım. çünkü internette böyle bir bilgi yoktu.
bende Adana Devlet Hastanesinin Tesis Koduna ve MHRS gov tr (hastanerandevu gov tr) deki
Adana Devlet Hastanesi Hastane koduna baktım.



MHRS HASTANE KODU:
saglikKurumuHastaneKodu=6282 (Adana Devlet Hastanesi)
MEDULA HASTANE TESİS KODU;
11010000
Yani Mhrs hastane kodu ile Nebula Hastane tesis kodu Birbirinden farklı kodlardır.
sitemizde zamanla Bütün hastanelerin medula tesis kodları yeralacaktır. yukardaki arama motorundan site içinde arama yapabilirsiniz.


Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020