Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ankara Tahlil Sonuçları

Atatürk+Eğitim+ve+Araştırma+hastanesi+ankara+tahlil+sonuçlarıAtatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ankara Adres:
Bilkent Yolu 3. Km. Çankaya Ankara
Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nerede?
Ankara'da
Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ankara Telefon:
0312 291 25 25
Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ankara Randevu Alma
Tıklayınız;
Atatürk Eğitim ve araştırma hastanesi Ankara Tahlil sonuçları (tahlil sonucu öğrenme);
Tıklayınız;
Atatürk Eğitim ve Araştırma hastanesi Ankara Bilkent
Nasıl gidilir - nasıl giderim? giden geçen otobüsler?

Hastanemize Gelebilmek İçin;
1. Şehirlerarası Otobüs Terminalinden (AŞTİ) Üzerinde Bilkent yazan dolmuşlara binip, hastanemizde inebilirsiniz.
2. Havaalanından (Esenboğa) Havaş Servisleri ile AŞTİ'ye gelip oradan üzerinde Bilkent yazan dolmuşlara binip, hastanemizde inebilirsiniz.
3. Kızılaydan Güvenparktan 111 Numaraları Bilkent Otobüslerine binip, hastanemizde inebilirsiniz.
4. Ulus'tan Denizciler dolmuş duraklarından Bilkent dolmuşlarına binip hasanemizde inebilirsiniz.
5. Dışkapı Mevki Hastanesi Yanından Hastanemize Gelebilirsiniz.
Ulus'tan Opera Meydanından Yeni Otobüs Hizmeti;
Hat no : 110
Hattın adı : Opera - Atatürk Hastanesi - Bilkent Üniversitesi
Kalkış varış yeri : Opera - Bilkent Üniversitesi
Güzergah : Opera,Sıhıye,Kızılay,Bakanlıklar,İnönü Mah.,Eskişehir Yolu, Bilkent Kavşağı,Atatürk Hastanesi
Sincan'dan Yeni Otobüs Hizmeti ;
Hat No : 559
Hattın Adı : Sincan- Atatürk Hastanesi
Kalkış varış yeri : Sincan Cimşit- Atatürk Hastanesi
Güzergah : Cimşit,Buhara Caddesi, Ahi Mesut Bulvarı, Vatan Caddesi, Ankara Caddesi,Polatlı 2 Caddesi, Atatürk Caddesi, İstasyon Caddesi, Türk Kızılay Caddesi,Zırhlı Birlikler Önü,Eskişehir Yolu, Atatürk Hastanesi

Atatürk Eğitim ve araştırma Hastanesi Ankara Harita;
Atatürk+eğitim+ve+araştırma+hastanesi+ankara+adres

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020