Van Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Van Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Bağlantıdan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online randevu alabilirsiniz.
Van hastanesi+mhrs+randevu+alma
Van Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Van Bahçesaray İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Başkale Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Çaldıran İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Çatak İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Eğitim ve Araştırma Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Erciş Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Gevaş İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van İpekyolu Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Muradiye Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Özalp Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Van Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz

BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020