Konya Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Konya Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Konya hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Konya ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online randevu alabilirsiniz.
Konya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Konya Akşehir Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Beyhekim Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Konya Beyşehir Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Bozkır Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Cihanbeyli Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Çumra Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Derebucak İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Doğanhisar Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Faruk Sükan Doğum Ve Çocuk Bakımevi mhrs Randevu Alma
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Ereğli Ağız ve Diş Sağlık Merkezi mhrs Randevu Alma
Konya Ereğli Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Güneysınır Vali İhsan Dede İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Hadim İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Hüyük Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya ılgın Doktor Vefa Tanır Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Kadınhanı Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Karapınar Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Kulu Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Numune Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Sarayönü Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Seydişehir Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Konya Yunak Doktor Tonguş Görker Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğinizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020