Kilis Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Kilis Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Kilis hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Kilis ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Kilis Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Kilis Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma


Sağlık Kurulu, Sağlık Raporu İşlemleri;



Hastanemizde

İstirahat Raporları
Özürlü (Defterdarlık 2022 Ve Vergi İndirimi İçin) Raporları
Özürlüler İçin Verilen Raporlar
Malulen Emeklilik
Silah Ruhsatı
Özel Güvenlik Görevlisi Raporu
Öğrenci Raporu
Memurluk İçin Raporlar
Özel Tüketim Vergisi
Evde Bakım Hizmet Raporu
Tekerlekli Sandalye
Özürlü Arabası Ehliyet Raporu verilmektedir.

Adres: Kazım Karabekir Mah. Abdullah Gül Bulv.Çevre Yolu Üzeri, 2/1 79000 Merkez/Kilis

Tel: +90 (348) 822 11 11
Fax: +90 (348) 814 10 15
E-Mail: mehmet.polat18@saglik.gov.tr

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
MHRS

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020