Batman Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Batman Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Batman hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Batman ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
BATMAN BÖLGE DEVLET HASTANEsi mhrs Randevu Alma
Batman Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Batman Gercüş Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi mhrs Randevu Alma
Batman Kozluk Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Batman Sason Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğinizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020