sinir oldum hastanesine randevu almak istiyorum

sinir oldum hastanesine randevu almak istiyorum


Yav Kardeşim böyle gıcıklık olur mu ya.
kendi paranı bankadan alıp harcayamıyorsun. otuz tane güvenlik sorusu var birinden birini mutlaka unutuyorsun.
birde bir yere yazmayın diyorlar.



nereye yazmayalım kardeşim 30 tane soru gizli kelime parola şifle güvenlik kelimesi
güvenlik sorusu. ulan 50 liralık bir meyve sıkacağı alacaktık kendimiz patladık burada bu nasıl banka işlemidir yaa. bir saat uğraştık en sonunda gizli kelimenizi üç kere yanlış girdiğiniz için bu işlemi gerçekleştiremezsiniz dedi.
doğru girdiğimde de gerçekleştirmedin ki.
belirtilen hesapta işlem masrafını karşılayacak tutar bulunmamaktadır dedin.
halbuki hayda hayda vardı ne halt yediğin belli değil.
neyse ben buraya özgünlük olsun güncellik olsun diye sinir oldum hastanesi randevu almak istiyorum konusunu açıyorum. çok sinirli olanlar nereden randevu alır psikolojiden mi psikiyatri den mi psikoloji nedir psikiyatri nedir aralarındaki fark nedir. hay ben psikologun da psikiyatrist in de
çok acaip sinir oldum yaa. vallahi billahi insan bi saat para havale etmeye uğraşır mı?
öyle pc cahili bir insan da değilim. bu ilk havalem de değil ama
zıçırtacak ya bi kere zıçırttı bıraktı işte.
neyse sinir oldum devlet hastanesine randevu almak için 25 estağfrullah çekin abdest alın oturuyorsanız kalkın ayaktaysanız oturun. başınızın çaresine bakın.

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020